De ce mi-am facut blog?

Pentru ca multi apropiati imi vor pune aceasta intrebare, ma gandesc ca ar fi mai eficient si mai simplu sa raspund din prima: mi-am facut blog pentru ca simt nevoia sa ma exprim public. Da, atat de banal. Dar asta simt. S-au adunat mult prea multe lucruri pe care vreau sa le spun si incerc sa fac asta sub plapuma anonimatului. Ma rog, in limita posibilului.

Numele nu vreau sa-l fac public, nici ce varsta am, unde lucrez. Nici macar nu vreau sa stii daca sunt baiat sau fata. Desigur, daca suntem prieteni, ma astept sa stii toate aceste lucruri. Dar pentru cititorii noi, vreau sa raman doar o voce.

Temele pe care le voi aborda vor fi din cele mai diverse: de la stari de moment la ganduri consistente, de la articole de moda la articole politice, de la poezie la clipuri de pe Youtube etc. Nu vreau sa ma limitez la ceva anume, nu vreau sa scriu pe o nisa. Vreau sa scriu orice. Orice vreau. De asemenea, vreau sa recomand lucruri in care cred. Daca am mancat o ciocolata care mi-a placut foarte mult si simt sa impartasesc asta cu voi, vreau sa o fac printr-un articol. Uneori nici n-o sa precizez de ce scriu despre ciocolata. Poate n-o sa-ti spun ca mi-a placut, doar scriu niste generalitati despre ea si iti dau link catre sa o incerci singur. Nu vreau sa modific pareri sau sa formez gusturi. Vreau doar sa exprim un punct de vedere si sa ajut, in masura in care se poate.

Cam atat deocamdata despre mine, urmeaza sa ne cunoastem mai bine din urmatoarele articole!

Iti multumesc ca esti aici si sper sa ramai cat mai mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu