Cum vreau sa-mi decorez apartamentul la vara

Fiindca vara este anotimpul renovarilor, m-am gandit sa intru in rand cu lumea si sa-mi pun apartamentul la punct in concediu. Nu vreau neaparat o schimbare totala fiindca apartamentul arata destul de bine inca, dar vreau sa-l imbunatatesc la capitolul design interior. Chiar daca am multi prieteni arhitecti si designeri care m-ar putea ajuta cu placere (chiar cu multa, as spune), n-am de gand sa apelez la ajutorul lor, cel mult le voi cere un un feedback cand treaba va fi deja terminata. De ce? Vreau ca totul sa ma reprezinte si sa poarte amprenta mea personala, buna sau rea. Stiu ca multi dintre voi planuiti sa faceti acelasi lucru, deci m-am gandit sa impartasesc aceste ganduri cu voi. Iata, deci, capitolele pe care vreau sa le imbunatatesc:

1. Cu cat mai multe tablouri, cu atat mai bine

Dintotdeauna mi-a placut pictura. Cand eram copil obisnuiam sa cotrobai prin toate anticariatele si targurile de vechituri in cautarea unui tablou reusit pe care sa mi-l si permit. Am gasit cateva, dar odata cu trecerea timpului gusturile mele s-au rafinat destul de mult incat sa nu le mai gasesc locul decat in pod, in cutia cu amintiri frumoase. Acum, am de gand sa-mi cumpar macar 2-3 tablouri frumoase, eventual de la pictori romani contemporani, care sa se imbine perfect cu modelul meu de design. Daca aveti sugestii, puteti sa mi le lasati in comentarii.


2. Draperii decorative, un must

Satul de perdele si de jaluzele, cred ca e momentul sa optez pentru ceva mai de efect. Draperiile mi se par tot mai la moda, mai ales daca sunt alese cu bun gust si inspira ceva mai mult decat "nu te uita la mine in casa, vecin curios". Nu stiu exact inca ce vreau, dar am gasit cateva site-uri utile din care sa ma inspir si cu siguranta voi da lovitura cu ele.


3. Candelabre noi, in stil clasic

In timp ce majoritatea prietenilor mei opteaza pentru lustre modernde si sisteme de iluminat economice, dar cu un aspect minimalist, eu sunt un nostalgic si imi doresc ceva cu mai mult stil si personalitate. Astfel, cei care ma vor vizita din toamna anului acesta vor trebui sa fie foarte atenti daca au peste 1.80 inaltime fiindca risca sa se loveasca de candelabre extrem de fancy si nu foarte ieftine. Asta ca un avertisment.


In linii mari, cam acestea ar fi principalele lucruri pe care le-as schimba prin apartament vara aceasta. Suntem doar in luna mai insa, iar renovarea e planificata in august, deci cu siguranta se vor adauga multe pe lista pana atunci. In orice caz, daca ai si tu idei de decor inedite, poti sa-mi lasi un comentariu sa le discutam impreuna. Ureaza-mi noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu